SZKOLENIA

bussines & life coaching

Negocjator w marketingu

czyli teoria i dużo praktyki dla ludzi z branży mediów i marketingu

Część I: NEGOCJACJE

Duże i małe negocjacje - określanie zmiennych, analizy rynkowe, kluczowe obszary i wskaźniki, przełamanie impasu
A co jeżeli - praca nad wewnętrznym negocjatorem
Reguły i techniki wywierania wplywu
Autorskie gry negocjacyjne

Część II: PROFESJONALNA PREZENTACJA MARKETINGOWA

Oto Twoja historia – Storytelling
Kolejne podsumowanie kwartału – czyli jak uciec od rutyny
Perskie dywany - czyli jak nie przedstawiać danych i tabel na jednym slajdzie
Kluczowe aspekty prezentacji przetargowych

Część III: STRES W PRACY MARKETERA

Deadline na wczoraj – co robić by stres nakręcał a nie paraliżował?
Nerwy na wodzy – techniki relaksacyjne
„Uwaga Fakap”, czyli zarządzanie sytuacją kryzysową

Rynek Mediów

OKIEM EKSPERTA

Słownik mediowy
Parametry mediowe
Klasyfikacja mediów
Strategie reklamowe
Pogłębiona wiedza na temat rynku telewizyjnego (badania, proces planowania i zakupu kampanii reklamowych, etc.)

NAPISZ LUB ZADZWOŃ DO MNIE

 

Z chęcią porozmawiam z Tobą, przedstawię prowadzone przez mnie szkolenia. Przygotuję też ofertę dopasowaną do potrzeb szkoleniowych Twojej firmy.

Moją pracę opieram na 5 fundamentach:

ETYKA

Pracuję zgodnie z wartościami i kodeksem etycznym ICF Global, co oznacza, że moje kompetencje, metodyka, narzędzia oraz standardy pracy są monitorowane i weryfikowane przez ICF Global oraz ICF Polska.

WIEDZA

Wiedzę i doświadczenie coachingowe, łączę z wiedzą psychologiczną. Posiadam fakultety z terapii strategicznej- krótkoterminowej, neuropsychologii oraz ukończyłem dwuletnie studia podyplomowe w IPP.

NEGOCJACJE

Spędziłem kilkaset godzin na spotkaniach B2B, gdzie negocjowałem kontrakty opiewające na setki milionów złotych. Dodatkowo moje doświadczenie jest poparte wiedzą zdobytą podczas specjalistycznych kursów z zakresu negocjacji.

SAMOROZWÓJ

Systematycznie podnoszę moje kwalifikacje okołocoachingowe. Dzięki temu mogę świadczyć usługi na wysokim poziomie, które dopasowują się do dynamicznie zmieniających się realiów rynku.

DOŚWIADCZENIE

Przez wiele lat pracowałem, jako manager wyższego szczebla w jednym z największych domów mediowych w Polsce, dzięki czemu mam wgląd i zrozumienie specyfiki pracy w marketingu, dużej korporacji oraz wyzwań stawianych w sektorze B2B.